خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین؛

 آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان همدان برگزار شد

همدان-آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان همدان باعنوان «لشکر فرشتگان خدا» با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۶۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
 آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان همدان با عنوان «لشکر فرشتگان خدا» در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم به همت سپاه انصارالحسین (ع) همدان در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین سپاه انصارالحسین (ع) و سپاه ناحیه همدان، استاندار، فرماندار، مسئولین نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا و بانوان همدانی برگزار شد.

در این مراسم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبیین اهداف برگزاری مراسم، با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ به نقش رزمندگان استان همدان در این عملیات پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به نقش بانوان در احیای اسلام ناب محمدی و حفظ و حراست از انقلاب اشاره کرد.

رونمایی از یادمان تندیس و کتاب نویسندگان شهدای زن استان همدان، تقدیر از خانواده شهدا و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر محور‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار